MINISTERSKÝ RADA ROZPOČTÁŘ V ODDĚLENÍ FINANCOVÁNÍ

Náplň práce

  • provádění úkonů rozpočtáře pro oblast OP VVV a OP JAK v rozpočtovém systému;
  • příprava podkladů předběžné řídící kontroly a platebních poukazů;
  • spolupráce při zpracovávání vratek dotačních prostředků;
  • provádění relevantních operací v ekonomickém informačním systému EIS JASU CS;
  • spolupráce při kontrole čerpání a užití dotací.

Požadujeme

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • trestní bezúhonnost;
  • státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
  • plnou svéprávnost;
  • potřebnou zdravotní způsobilost;
  • organizační schopnosti;
  • zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
  • znalost práce s programy balíčku MS Office (zejména MS Word a Excel);
  • prezentační dovednosti;
  • znalost anglického jazyka nejméně na úrovni A2;
  • týmového ducha;
  • znalost českého jazyka.

Doplňující informace

  • zaměstnání na plný pracovní úvazek (40 hodin týdně);
  • služební poměr na dobu neurčitou (obory služby: 1 -  Finance a 38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy);
  • přepokládaný datum nástupu 1. únor 2022 nebo dle dohody;
  • platové zařazení podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů, ve 13. platové třídě (platový tarif 27 980 – 41 290 Kč v závislosti na počtu let praxe) a k tomu osobní příplatek (přiznání osobního příplatku je závislé na kvalitě pracovních výkonů);
  • motivační finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci;
  • mimořádné finanční odměny.

Nabízíme

  • 25 dnů dovolené;
  • až 6 dnů individuálního služebního volna ke studijním účelům;
  • zaměstnanecké benefity (Cafeteria, stravenky, 5 dní indispozičního volna, příspěvek na penzijní připojištění);
  • pružnou služební dobu;
  • zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v moderní administrativní budově Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9, s výbornou dopravní dostupností v blízkosti MHD;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • možnost profesního růstu ve státní službě;
  • možnost získání/prohloubení pracovních zkušeností v oblasti ESIF;
  • přátelský a energický kolektiv spolupracovníků;
  • náležitý adaptační proces s přidělením mentora;
  • možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).

Kontakt

Dita Poskočilová, MBA, e-mail: dita.poskocilova@msmt.cz   

Souhlas se zpracovaním osobních údajů

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracovánía právo na přenositelnost údajů.

S ohledem na současnou epidemickou situaci spojenou s rizikem onemocnění COVID-19 Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje o možnosti realizace výběrového pohovoru on-line formou. Bližší informace podá ministerstvo každému žadateli následně.

Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 16. prosince 2021 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“:


Mám zájem

Pracovní nabídka

Číslo jednací

MSMT-VYB-193/2021-3

Termín pro podání přihlášky

16. prosince 2021