PROJEKTOVÝ/VÁ ADMINISTRÁTOR/KA (ZÁSTUP ZA MD/RD)

Náplň práce

  • odpovědnost za kontrolu čerpání a užití finančních prostředků v oblasti projektů regionálního školství;
  • zabezpečování administrativní kontroly všech typů monitorovacích zpráv a žádostí o platbu u projektů regionálního školství;
  • odpovědnost za realizaci seminářů pro příjemce projektů regionálního školství;
  • zabezpečování komunikace s příjemcem OP VVV, poskytování metodické podpory příjemci v oblasti procesů spojených s administrací OP VVV;
  • odpovědnost za změny stavů projektů v MS2014+, zabezpečení vkládání dat
    a souborů do MS2014+ související s komunikací s příjemcem probíhající mimo MS2014+;
  • zabezpečování předání veřejných zakázek zadávaných v rámci zákona o veřejných zakázkách ke kontrole na Odbor kontroly OP;
  • podíl na aktivitách souvisejících s ukončováním programového období 2007 – 2013;
  • zabezpečování další činnosti dle operačních manuálů OP;
  • zabezpečování posouzení výstupů projektů průběžně v rámci předkládaných zpráv dle předem definovaných pravidel v řídicí dokumentaci OP VVV, případně v navazující dokumentaci (text výzvy apod.).

Požadujeme

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • trestní bezúhonnost;
  • státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
  • plnou svéprávnost;
  • potřebnou zdravotní způsobilost;
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti;
  • ochotu a schopnost rychle se učit novým věcem;
  • uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilitu.

Doplňující informace

  • zaměstnání na plný pracovní úvazek (40 hodin týdně);
  • pracovní poměr na dobu určitou – zástup za MD/RD;
  • nástup 15. září 2021 nebo dle dohody;
  • platové zařazení podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů, ve 13. platové třídě (platový tarif 27 980 – 41 290 Kč v závislosti na počtu let praxe) a k tomu osobní příplatek (přiznání osobního příplatku je závislé na kvalitě pracovních výkonů);
  • motivační finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci;
  • mimořádné finanční odměny;
  • vhodné i pro osoby se zdravotním znevýhodněním.

Nabízíme

  • zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v moderní administrativní budově Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9 s výbornou dopravní dostupností;
  • možnost získání či prohloubení pracovních zkušeností v oblasti ESIF;
  • náležitý adaptační proces a přidělení mentora;
  • přátelský a energický kolektiv spolupracovníků;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, příspěvek na penzijní připojištění);
  • pružnou pracovní dobu;
  • možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5);
  • zaměstnanecké benefity v oblasti kultury, sportu či vzdělávání prostřednictvím systému Cafeteria.

Kontakt

Mgr. Lenka Růžičková, email: lenka.ruzickova@msmt.cz   

Souhlas se zpracovaním osobních údajů

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.

V případě zájmu o nabízenou pozici postupujte podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“:


Mám zájem

Pracovní nabídka

Číslo jednací

MSMT-VYB-117/2021-1

Termín pro podání přihlášky

28. července 2021