ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator Operační program Výzkum, vývoj, vzdělávání / MŠMT

Časté dotazy

Nejčastější otázky a odpovědi můžete vyhledávat, filtrovat a nebo nám můžete zaslat Nový dotaz.

Časté dotazy při řešení technických problémů s IS KP14+

Informace k realizaci projektů v době mimořádných opatření najdete ZDE.

Informace k realizaci šablon v době mimořádných opatření najdete ZDE.

Formulář

Nový dotaz

Výzva č. 02_16_028 - Rozvoj kapacit pro výzkum a vývoj

Příklady nepovinné publicity, kde je nutné umístit loga.

Vizitky, propisky, vše co bude využito pro veřejnost. Vše, co není určené pro veřejnost, nemusí být označené (např. smlouvy). Pokud jsou výdaje zakoupené pro veřejnost, je nutné označit publicitou. Pokud má příjemce webové stránky, musí na nich povinně umístit stručný popis projektu, včetně jeho cílů a výsledků, přičemž musí zdůraznit, že na daný projekt je poskytována finanční podpora z EU – tj. označí tuto informaci povinnými logy.

Odpověď platná k datu: 9. března 2018 12:36
Výzva č. 02_17_047 - Místní akční plány rozvoje vzdělávání II

Lze na dokumentech nepovinné publicity použít logo MAS v záhlaví a loga OP VVV + MŠMT v zápatí ?

Ano, je to možné, ale logo MAS nesmí být větší, než loga OP VVV a MŠMT. Podrobnosti jak pracovat s logy najdete v materiálech týkajících se vizuální identity, které jsou dostupné zde:  http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy-1/pravidla-pro-publicitu

Odpověď platná k datu: 22. prosince 2017 13:49
Výzva č. 02_16_015 - ESF výzva pro vysoké školy

Povinnost povinné publicity není vztažena na materiály, jenž nejsou určeny k informování veřejnosti (faktury, smlouvy, veřejné zakázky, partnerské smlouvy). Týká se to i obecných dokumentů, které nejsou určeny pro cílovou skupinu ani veřejnost? Např. u inzerátu na pracovní pozici? Zaměstnanec není cílovou skupinou.

Obecně lze říci, že pokud materiály/dokumenty, které spadají mezi nepovinné nástroje publicity a které budou použity pro informování veřejnosti nebo cílové skupiny o podpořeném projektu nebo jeho části, bude na nástroji povinně použit znak EU, odkaz na EU a ESI fondy (souhrnně) a program. Tyto informace mohou být již součástí loga EU. V rámci loga EU je možné použít i zkrácené názvy programů.
Interní dokumentace příjemce (např. smlouvy, faktury nebo veřejné zakázky) neslouží k informování veřejnosti nebo konkrétní cílové skupiny o podpořeném projektu, proto nemusí být opatřena povinnými prvky publicity. Co se týká inzerátu, pokud jeho cílem není informování veřejnosti nebo cílové skupiny o projektu (zde zaměstnanec cílovou skupinou není), prvky povinné publicity nejsou vyžadovány.

Odpověď platná k datu: 20. června 2017 07:27
Výzva č. 02_16_015 - ESF výzva pro vysoké školy

Vztahují se pravidla publicity na dokumentaci k veřejným zakázkám?

Ne, na dokumentaci k veřejným zakázkám se nevztahují pravidla pro publicitu.

Odpověď platná k datu: 19. června 2017 14:07

Existují sankce za např. chybné logo, velikost loga apod.?

Ano, sankce jsou uvedeny v obecném vzoru právního aktu na webových stránkách MŠMT. Maximální výše sankcí je stanovena za jeden projekt max. 1 mil. Kč. Ovšem vždy před udělením sankce je zaslána výzva k nápravě do určité lhůty. Pokud nebude náprava provedena nebo nebude možná, až poté ŘO OP VVV stanoví sankci. Konkrétní náležitosti upravuje Příručka pro žadatele a příjemce – obecná část a Manuál jednotného stylu vizuální identity.

Odpověď platná k datu: 19. června 2017 14:05
Výzva č. 02_16_015 - ESF výzva pro vysoké školy

Je nutné dávat publicitu do smluv/podkladů k veřejným zakázkám apod.?

Ne, již není vyžadováno. Naopak dokumenty, které slouží pro informování veřejnosti (školení apod.) je nutné označovat logy a dodržovat publicitu dle pravidel OP VVV.

Odpověď platná k datu: 19. června 2017 14:03
Výzva č. 02_16_015 - ESF výzva pro vysoké školy

Pokud máme více projektů, musíme mít více billboardů/plakátů/pamětních desek?

Pokud žadatel realizuje více projektů v jednom místě z jednoho programu je možné pro všechny tyto projekty umístit pouze jeden plakát o min. velikosti A3 (projekty, kde je povinný plakát). U billboardu a pamětní desky stále zatím platí, že je nutný u každého z realizovaných projektů (jedná se s Evropskou komisí o změně metodiky).

Odpověď platná k datu: 19. června 2017 14:02
Výzva č. 02_16_015 - ESF výzva pro vysoké školy

Jak přistupovat k povinné publicitě, konkrétně k povinnosti mít billboardy na budově, popř. před budovou, jestliže nám tento krok není umožněn památkovým úřadem?

Jedná se o velmi specifickou situaci, prosíme o kontaktování projektového manažera projektu.

Odpověď platná k datu: 19. června 2017 13:06
Výzva č. 02_16_015 - ESF výzva pro vysoké školy

Jaké jsou sankce za nesplnění publicity projektu?

Sankce jsou uvedeny v PpŽP a v právním aktu.

Odpověď platná k datu: 19. června 2017 12:14
Výzva č. 02_16_015 - ESF výzva pro vysoké školy

Kdy má být zahájena publicita projektu?

Nejzazším momentem je den vydání právního aktu. V případě, že je již žadatel informován o tom, že jeho projekt byl doporučen k financování, doporučujeme, aby všechny své podklady do budoucna již připravoval i v souladu s požadavky na publicitu.

Odpověď platná k datu: 19. června 2017 12:12

Prioritní osa

Výzva

Téma