Výzva č. 02_19_076 Inovace v pedagogiceVe Vámi popisovaném případě bude hodnota indikátoru 1.
Odpověď platná k datu: 25. července 2019 13:13 Výzva č. 02_17_047 - Místní akční plány rozvoje vzdělávání IIAno, setkávání podskupin je možné počítat do celkového počtu setkání PS.
Odpověď platná k datu: 30. července 2018 10:13 Výzva č. 02_17_047 - Místní akční plány rozvoje vzdělávání IIPokud se jedná o jednu akci, která je pouze rozdělena do více dní, započte se hodnota 1. Jedná se tedy o navazující se akci rozdělenou do 3 setkání.
Odpověď platná k datu: 19. února 2018 08:58 Výzva č. 02_17_047 - Místní akční plány rozvoje vzdělávání IIŠkolská zařízení se započítávají stejně jako školy a to dle RED IZO, tj. jedno RED IZO = jeden subjekt.
Odpověď platná k datu: 19. února 2018 08:56 Výzva č. 02_17_047 - Místní akční plány rozvoje vzdělávání IIAno, výchozí hodnotu nastavíte na 0 a cílovou v souladu s vašimi projektovými aktivitami a definicí indikátoru dle přílohy č. 1 výzvy, tj. vykazují se všechny organizace, které byly ovlivněny realizovanými aktivitami projektu a to dle RED IZO. Každá organizace se započítává pouze jedenkrát. V rámci indikátoru budou vykazovány školy, případně další organizace podílející se vzdělávání dětí, žáků (ÚP, OSPOD atd.), které byly zapojeny do realizace aktivit projektu jako partneři nebo spolupracující (zapojené) subjekty. V rámci indikátoru jsou vykazovány pouze školy a organizace, které byly podpořeny dlouhodobějšími opakovanými intervencemi. Nevykazují se organizace účastnící se jednorázových akcí.
Odpověď platná k datu: 19. února 2018 08:44 Výzva č. 02_17_047 - Místní akční plány rozvoje vzdělávání IIDle přílohy výzvy č. 1 je třeba pouze pro indikátor 5 49 01 Počet regionálních systémů jako přílohu žádosti o podporu přiložit specifikaci "Přehled klíčových výstupů k naplnění indikátorů projektu ESF". Tato příloha slouží k podrobnějšímu rozdělení klíčových výstupů většího celku - jako je regionální systém resp. MAP. Ostatní indikátory se do této přílohy neuvádí, jsou popisovány přímo v žádosti o podporu. Výběr indikátorů do žádosti o podporu je plně v kompetenci žadatele (dle vazby na vybrané aktivity).
Odpověď platná k datu: 19. února 2018 08:28 Výzva č. 02_17_047 - Místní akční plány rozvoje vzdělávání IIDle přílohy č. 1 výzvy se vykazují organizace, které byly ovlivněny realizovanými aktivitami projektu dle RED IZO. Každá organizace se započítává pouze jedenkrát.
Odpověď platná k datu: 29. ledna 2018 15:04 Výzva č. 02_16_032 - Budování kapacit pro rozvoj škol IIV rámci indikátoru se vykazují školy a další organizace formálního i neformálního vzdělávání, které budou zapojeny do vytvořených sítí CKP a mezi nimiž dojde ke spolupráci a vzájemné výměně zkušeností pedagogů, a dále organizace, které se zapojí do tvorby či ověřování programů. Popis indikátoru a způsob jeho nápočtu (tj. včetně započtení organizací podílejících se na ověřování programů) je uveden pro každou konkrétní aktivitu samostatně v příloze výzvy č. 1 Indikátory.
49)
Odpověď platná k datu: 27. července 2017 16:16 Výzva č. 02_16_041 - Vyšší odborné školyDefinice pojmu modul je dána definicí indikátoru 51301 Počet vzdělávacích modulů s metodikou a vzdělávacím programem. Definice indikátoru: Počet vzdělávacích modulů s metodikou a vzdělávacím programem, který bude v souladu se zaměřením konkrétního SC. Jedná se o dlouhodobé systematické vzdělávání s metodickou oporou, které umožní uplatňovat nově získané vědomosti a dovednosti v pedagogické praxi. Specifikace tohoto indikátoru je dána tzv. sadami otevřených vzdělávacích zdrojů a MOOC kurzy (viz příloha č. 1. Indikátory).
Další význam pojmu modul ve výzvě je použit v aktivitě č. 6., kde vzniknou MOOC minimálně pro jeden modul odborného vzdělávání pro učitele VOŠ.
Modul odborného vzdělávání (kurz DVPP) není blíže konkretizován, musí se jednat o MOOC pro učitele odborných předmětů VOV. Např. lze MOOC chápat jako jeden z možných příkladů digitálních vzdělávacích zdrojů. Proto musí MOOC naplňovat Kritéria kvality digitálních vzdělávacích zdrojů podpořených z veřejných rozpočtů, které pokrývají tři oblasti kvality: autorskoprávní požadavky, technické požadavky a požadavky na odbornou správnost, pedagogiku a didaktiku. MOOC jsou specifickou oblastí e-learningu, proto se na ně vztahují kritéria MŠMT popisující doporučené vlastnosti e-learningového kurzu, které by měly splňovat vzdělávací programy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků.
Odpověď platná k datu: 19. května 2017 08:32 Výzva č. 02_16_041 - Vyšší odborné školyNe, v tomto případě může být v aktivitě č. 3 vytvořena pouze 1 sada, musí však zahrnovat všechny skupiny oborů dané odborné oblasti. V daném případě tedy odborné oblasti ekonomické, která zahrnuje akreditované vzdělávací programy pro následující skupiny oborů vzdělání: 63 – Ekonomika a administrativa, 64 – Podnikání v oborech, odvětvích, 65 – Gastronomie, hotelnictví a turismus, 66 – Obchod. Obecně platí, že vždy musí vzniknout minimálně 1 sada, maximální počet sad není omezen. Sada/sady musí vždy pokrýt všechny skupiny oborů dané odborné oblasti. Sada/sady musí obsahovat výukové zdroje a metodiky, které pokrývají a umožňují její souvislé používání v průběhu celého studijního cyklu na VOŠ. Sady mohou být vnitřně různě strukturované a diferencované. Může tedy vzniknout více sad podle různých zvolených kritérií.
Odpověď platná k datu: 19. května 2017 08:29