ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator Operační program Výzkum, vývoj, vzdělávání / MŠMT

Časté dotazy

Nejčastější otázky a odpovědi můžete vyhledávat, filtrovat a nebo nám můžete zaslat Nový dotaz.

Časté dotazy při řešení technických problémů s IS KP14+

Informace k realizaci projektů v době mimořádných opatření najdete ZDE.

Informace k realizaci šablon v době mimořádných opatření najdete ZDE.

Formulář

Nový dotaz

Výzva č. 02_17_047 - Místní akční plány rozvoje vzdělávání II

Obracím se na Vás s dotazem k "Metodice rovných příležitostí ve vzdělávání pro prioritní osu 3 OP VVV".
1) Uvedená metodika byla na stránkách výzvy zveřejněna dne 15.2.2018. Žádost o podporu jsme ovšem podali již 7.2.2018. Platí tedy tato metodika také pro náš projekt?
2) V metodice je uvedeno na str. 6, že "po úvodním workshopu musí dojít k ustanovení pracovní skupiny pro rovné příležitosti." Nicméně v našem projektu tato časová posloupnost již není možná, protože pracovní skupina již byla ustanovena před vydáním této metodiky.
3) Na str. 6 je v metodice uvedeno "workshopu se musí účastnit zástupci krajské správy či místní samosprávy...". V silách realizačního týmu projektu je tyto zástupce pozvat, ale nemáme žádný nástroj k tomu, abychom je k účasti přinutili, protože pro ně tato metodika není závazná.
4) Přílohou metodiky je kodex škol. Jakým způsobem se mohou školy ke kodexu přihlásit, bude jim kodex poskytnut prostřednictvím MŠMT, nebo je to další požadavek kladený na školy prostřednictvím realizace projektů MAP II?
5) Na str. 8 metodika vyjmenovává ukazatele, které je nutno sledovat na školách. Bude dotazníkové šetření připraveno souhrnně MŠMT pro všechny MAPy? Nebo si máme dotazníkové šetření připravit sami a zakomponovat do něj otázky z této metodiky?

1) Metodika rovných příležitostí ve vzdělávání pro prioritní osu 3 OP VVV je platná i pro vás a je závazná. 2) V tomto případě doporučujeme udělat workshop následně. Členy pracovní skupiny se případně mohou stát i další zájemci. 3) Doporučujeme v každém případě zástupce krajské správy či místní samosprávy pozvat, nebudou-li chtít, tak se nezúčastní.  4) Školy se ke kodexu přihlásí podepsáním čestného prohlášení, které je součástí žádostí o podporu v rámci šablon. 5)  Dotazník si příjemce může vytvořit sám a zakomponovat do něj otázky z Metodiky rovných příležitostí ve vzdělávání pro prioritní osu 3 OP VVV. Ukazatele je třeba zjišťovat, můžete tak činit i bez dotazníku, např. v rámci podaktivity 2.7 Podpora škol v plánování (možno zjistit z Popisu potřeb škol na území MAP).

Odpověď platná k datu: 1. března 2018 09:14
Výzva č. 02_17_047 - Místní akční plány rozvoje vzdělávání II

Jak je to s archivací? Teoreticky z pohledu obce, vše co tvůci MAP přijde depeší by měl vytisknout a dát do spisovky a dát tomu správný archivační znak. Školy kromě MŠ by měly spisovou službu řešit také, takže se jich tento dotaz týká také. Spisovka x ISKP není nikde ošetřeno, teoreticky by měl tvůrce MAP dát do spisovky všechny depeše, včetně těch obecných informativních.

Archivace je ošetřena v Pravidlech pro žadatele a příjemce – obecná část, kapitola 7.4 Uchovávání dokumentů, ve které jsou uvedeny dokumenty, jenž je žadatel/příjemce povinen archivovat. Samozřejmě je nutné se řídit interní směrnicí organizace příjemce, která vymezuje okruh archivované dokumentace. U dokumentů, které jakožto originály existují v IS KP14+, není příjemce (popř. partner) povinen zajistit jejich uchovávání v originále na místě odlišném od IS KP14+. Pokud je v tomto informačním systému k dispozici pouze sken dokumentu, musí uchování originálu (či ověřené kopie) zajistit příjemce, popř. partner.

Odpověď platná k datu: 19. ledna 2018 10:03

Prioritní osa

Výzva

Téma